←  Powrót

Praca

Praca

Aktualnie prowadzimy rekrutację na następujące stanowiska. CV oraz listy motywacyjne prosimy wysyłać na adres [email protected]


Communications Manager

Twoje główne zadania:

- współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacji festiwalu

- nadzór nad realizacją planu komunikacji w social mediach: Facebook / Instagram / Twitter

- pozyskanie i współpraca z patronami medialnymi

- dystrybucja komunikatów prasowych

- prowadzenie procesu akredytacji mediów na festiwal

- pozyskiwanie publikacji w mediach

- nadzór nad procesem kreacji materiałów promocyjnych

- nadzór nad spełnieniem harmonogramu wydruków promocyjnych

- nadzór nad budżetem działu komunikacji

- rozliczanie umów barterowych z patronami medialnymi

- opracowanie raportów z komunikacji

 

Potrzebne umiejętności i doświadczenie:

- około 3 lat doświadczenia w koordynowaniu projektów komunikacyjnych i marketingowych

- umiejętność zarządzania projektami i zespołem ludzi

- rozwinięte umiejętności analityczne i komunikacyjne

- doskonała znajomość języka angielskiego

- rozwinięte umiejętności miękkie: otwartość, kreatywność, pozytywne nastawienie. Chęć pracy w zespole i razem z zespołem, humor, spokój ducha, energia

- znajomość branży muzycznej i profilu muzycznego Unsoundu


Communications Assistant

Twoje główne zadania:

- pomoc w opracowaniu planu komunikacji w mediach społecznościowych festiwalu: Facebook / Instagram / Twitter

- nadzór nad mediami społecznościowymi, przygotowywanie postów i realizacja harmonogramu komunikacji

- współpraca z bileterią i komunikacja sprzedaży biletów w kanałach festiwalu

- nadzór nad przygotowaniem drukowanych materiałów promocyjnych festiwalu

 

Potrzebne umiejętności i doświadczenie:

- doświadczenie w przygotowywaniu komunikacji do mediów społecznościowych

- umiejętność tworzenia ciekawych treści

- doskonała znajomość języka angielskiego

- rozwinięte umiejętności miękkie: otwartość, kreatywność, pozytywne nastawienie. Chęć pracy w zespole i razem z zespołem, humor, spokój ducha, energia

- zainteresowanie muzyką i znajomość profilu muzycznego Unsoundu


Sponsorship and Merchandising Manager

Twoje główne zadania:

- pozyskiwanie sponsorów i partnerów festiwalu

- negocjacje finansowe z pozyskanymi i dotychczasowymi partnerami

- przygotowanie ofert sponsorskich

- nadzór nad umowami i ich realizacją

- koordynacja stref sponsorskich i sprzedażowych podczas festiwalu

 

Potrzebne umiejętności i doświadczenie:

- co najmniej 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku

- ugruntowane relacje z brandami z branży FMCG

- dobrze rozwinięta umiejętność prowadzenia negocjacji

- dobra znajomość języka angielskiego

- doskonała znajomość specyfiki festiwali muzycznych